Tuesday, March 19, 2013

Bercinta dengan Buku!!!




Bismillahirrahmanirrahim..

Alhamdulillah..

Saya telah Berjaya menghabiskan RM250 untuk buku-buku ini… Ada beberapa buku yang sudah saya habiskan..yang lain masih dalam senarai menunggu untuk dibaca…

senarai buku:
1. Gua ikut Enta - Riduan Mohamad Nor
2. Aku Bercerita - Ramlee Awang Murshid
3. Surat Ungu untuk Nuha - Noor Suraya
4. Cintaku luruh di oxford - Noor Suraya & imaen
5. Semurni Kasih Adam Seutuh cinta Hawa - Zamri Mohamad
6. Di Hamparan Shamrock - Hasrizal Abdul Jamil
7. 50 Sup Champion Resipi Rasulullah - Web Sutera
8. 12 tokoh pengubah Dunia - Khalid Haddad
9. Bahtera menuju ke syurga - Hilal Ashraf
10. Di Balik tabir kematian - Imam Al-Ghazali
11. Ummi, kenapa wajib tutup aurat? - Ummu Ammar
12 Kek Cawan - Lynn Hassan

Moga saya mampu untuk baca kesemuanya... 
Jalan penceritaan Yang tidak Thiqah,  tak perlu lah diikut ya!!!..

Bagi apa yang baik, dan seterusnya diamalkan, moga pahalanya mengalir untuk penulis penulis ini..

yang pada hakikatnya Allah yang mengilhamkan kepada mereka, dan menggerakkan saya untuk membeli dan membacanya....



wallahua'lam.

No comments: